Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Speltorsken - 20 januari 2012 17:15

Stryktips-reken (Veckans viktigaste & det vi lägger ner absolut mest tid på) kommer upp i natt cirka 01:00.


Powerplay ikväll! Det lämnas in två rader från Speltorsken på 144:- st. Första från Rasmus & nästa från Jocke!

-

Jag väljer att spika Södertälje som är ett vasst hemmalag. Bofors har inte vunnit på fyra matcher och kanske börjar deras flyt att tryta nu? Procenten på X:et mellan Kahnberg & P.Å Skröder känns bra och jag väljer istället att gardera upp Liam Reddox i Växjö som har levererat OK. Jag tar med en hel del X för att hoppas på högre utdelning. Match 8 känns väldigt öppen men jag vågar inte välja bort nåt tecken i en så pass svår match.

 


Ett litet spel inför en riktig jackpott-helg! Ett kul Stryktips & Europatips väntar!


Lycka till!

/Rasmus

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Joachims 144 raders:


Frölunda - Modo 12
På 19 matcher har modo vunnit 14 av dom.
Modo har en uppåt pekande form och ligger just nu på en 7 plats.
Frölunda vann senast med 4-1 mot Brynäs.
helt öppen match men jag kör en 1 / 2

Kahnberg - Skröder 1X
Kahnberg har kommit tillbaka från sin skada med besked och det känns som en uppåt pekande form.
Kan han lyfta hela laget?

Växjö - Hv 71 1X2
Växjö har vunnit 3 av dom fyra senaste ochn är i bra form.
Jämt sträckad match.

Reddox - Krog - X
I brist på spikar satsar jag på att den här går hem. Reddox - Krog 0-0
Även om 18 och 19 % lockar.

Oskarsham - Rögle 1X
Riktigt svår match båda har följt varandra i form tabellen.
jag tror Oskarsham vinner på grund av hemmaplan emn säkrar upp med krysset.

Södertälje - Bofors x2
Jämnt mellan 2an och 7an i tabellen.
Här är Södertälje översträckade och Bofors vill nog tag hem detta efter en svag match mot Oskarshamn
En liten chansning här.

Tingsryds - Troja/Ljungby 1X2
Båda lagen spelar väldigt mycket ovargjort på sista tiden.
2 - 2 i inbördes möten.

Hudviksvall - Nyköping 2
Ettan och tvåan i allettan drabbas jag tror Nyköping tar sin 6 raka vinst till 28 %

System 144kr


/ Joachim

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Slott eller koja?

Torskboken

Omröstning

Kommer du köpa en Speltorsktröja ?
 Ja
 Nej
 Har ni ingen hata Matte Forslund-tröja?

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Stryktipset

Rekar på stryket

Stryktipset


Ovido - Quiz & Flashcards