Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Speltorsken - 15 februari 2012 17:27

Här kommer de två första spelen i Tiotusenlappen.


18:30 Parma - Juventus [2 till 1.83 - 3% av budget] Resultat: 0-0 

Inför en fullsatt hemmastadio ska Hernan Crespo tackas av. Parma, som saknar flera spelare, lyckades senast slå Chievo på bortaplan med 2-1. Juventus har fortfarande inte förlorat i Serie A denna säsong & ligger på en 2a plats i ligan (2 poäng bakom Milan - med 2 matcher mindre spelade). Här saknas endast Simone Pepe & man ska vara gigantiska favoriter i denna match, enligt mig. 2:an till 1.83 känns som ett bra spel.

  • 3% spelas på denna match.

20:45 Milan - Arsenal [1 till 2.12 - 1% av budget] Resultat: 4-0

Kevin Prince Boateng, Nesta, Pato & Zlatan är tillbaka till denna match. Milan behöver ett bra resultat med sig för att överleva denna runda. Till 2.12 ggr pengen tycker jag att Milan är spelvärt - dock bara till 1%.

  • 1% spelas på denna match.

/Rasmus

Av Speltorsken - 15 februari 2012 13:20

Hallå alla läsare! Rasmus här.

För att ni ska kunna se hur det går för mig och mina spel & för att ni ska kunna bilda er en egen uppfattning om det är värt att ta rygg på mina rekar så startar jag nu upp "Tiotusenlappen". Jag startar med en bank på 10 000:- på Unibet.com & tanken är att jag ska hitta minst ett spel per dag.


Jag kommer aldrig att satsa allt i ett drag (eller ens i närheten), utan kommer att gå efter denna metod.


1. Helt OK spel..........(1% av budget) Klart spelvärt.

2. Bra spel...............(3% av budget) Ett  bra spel helt enkelt.

3. Riktigt fint spel......(5% av budget) Det här spelet tror jag oerhört mycket på.

4: Bomben!!!............(10% av budget) Här har jag hittat ett klart överodds. En solkar bomb helt enkelt.


Ikväll kommer det första spelet upp. Hoppas att ni kommer tycker om denna nya del av bloggen!


/Rasmus

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Slott eller koja?

Torskboken

Omröstning

Kommer du köpa en Speltorsktröja ?
 Ja
 Nej
 Har ni ingen hata Matte Forslund-tröja?

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Stryktipset

Rekar på stryket

Stryktipset


Ovido - Quiz & Flashcards